کتابسرا


با افتخار فراوان می خواهم اولین کتابی که در  بخش کتابسرا به معرفی آن می پردازم، در حوزه ی دفاع مقدس باشد. درست بعد از تشییع با شکوه شهدای غواص بود که تصمیم به خواندن این کتاب گرفتم چرا که موضوع آن، مربوط به شهدای غواص میشد. حماسه یاسین برگرفته از خاطرات حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد است که انتشارات سوره مهر آن را به چاپ رسانده و تا کنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده است. کتاب پرحجمی نیست و خواندن آن زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و اگر اندکی زمینه داشته باشید و خودتان را با کتاب همراه کنید یقیناً در پایان تأثیر خوبی از آن خواهید گرفت.در ادامه بخش کوتاهی از کتاب را می خوانید:

«یک شب بیدار شدم و دیدم کسی در اتاق نیست! رفتم بیرون. چون معمولاً صابون در دستشویی نبود، کورمال کورمال به داخل تدارکات دسته رفتم. ناگهان یکه خوردم. پشت کارتن های تغذیه، قامتی بلند ولی خمیده با گردنی کج دیدم. رفتم داخل. زیر نور مهتاب، با چهره ملتهب و گریان و دستان به التماس بلند شده مسعود هم نوا شدم. در قنوتش داشت تند تند با اشک و ناله مناجات شعبانیه را از حفظ می خواند و اشک می ریخت. دیگر نیازی به صابون نبود! شسته شده بودم و پاک