هوالعالم

ضمن عرض سلام و خوش‌آمد به اطلاع می رسانم وبلاگ « نسل چهارم »از روز دهم مهرماه سال 1394 مصادف با عید سعید غدیر خم و با استعانت از امیرمؤمنان علی (ع) آغاز به کار کرد. شایان ذکر است که این هفتمین سال فعالیت وبلاگ نویسی بنده است و پیش از این، وبلاگ میثاق با ولایت، میزبان دغدغه های من بود.

اما چرایی مهاجرت از وبلاگ میثاق با ولایت به وبلاگ نسل چهارم:

یکم، بعد از ورود به مقطع جدیدی از زندگی (دوران دانشجویی) و تغییر و تعمیق پیداکردن برخی دیدگاه ها و توجه به تولیدی بودن محتوا، نیاز به یک بازنگری و یافتن فضایی تازه برای بیان عقاید و نظرات احساس می شد.

دوم، از جمله مقتضیات وبلاگ میثاق با ولایت، نوشتن مطالب مرتبط با عنوان وبلاگ بود که بالطبع ایجاد محدودیت در پرداختن به سایر موضوعات را می کرد و این مسئله باید مرتفع می شد.

سوم، مشکلات متعددی که سایت بلاگفا در مقطعی از زمان برای کاربران خود ایجاد کرد و بعضاً وبلاگ ها از دسترس خارج می شدند، مهر تأییدی بود بر عملی شدن تصمیم مهاجرت به سایت بیان.

امید است که در سایه الطاف خداوند متعال و ائمه معصومین(علیهم السلام) این وبلاگ رویکردی متفاوت نسبت به قبل را داشته باشد. بدیهی است بازدید ها و نظرات شما دلگرمی و انگیزه ای خواهد بود جهت تداوم فعالیت در عرصه مجازی.

                                                                                                        ومن الله التوفیق

                                                                                                       محمدرضا چاوشی

                                                                                                     مدیر وبلاگ

                                                                                                      10مهرماه1396